VANLIGA FRÅGOR
Order
Om du inte har fått en orderbekräftelse efter att du lagt din beställning kan det bero på felaktig stavning av din e-post eller att den har fastnat i din skräppost.
Om du inte kan hitta mailet, vänligen maila kontakta oss på: contact@streckart.com eller fyll i formuläret på vår kontaktsida .
Vi erbjuder betalningar med kort (Visa, Mastercard, Maestro, AMEX), Klarna, Apple-pay, Google Pay & Shop Pay.
Det är inte möjligt att ändra din beställning när den väl är bekräftad. Men om du mailar oss omedelbart och postern inte har bearbetats än så kan vi annullera beställningen. Därefter kan du lägga en ny beställning med dina önskade tryck.
Frakt
Frakten är gratis för alla ordrar.
När din beställning har skickats kommer du att få ett mail som innehåller ett spårningsnummer.
Det tar vanligtvis mellan 3-7 arbetsdagar.
Observera att våra posters trycks på begäran, men vår tillverkare har fabriker i över 30 länder och vi kommer alltid att sträva efter att leverera din order så snabbt som möjligt.
Vi skickar för närvarande till alla EU-länder: Österrike, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjeckien, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Tyskland, Grekland, Ungern, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna, Polen, Portugal, Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien & Sverige.
Returer
Vi erbjuder 14 dagars returrätt, affischen måste vara i samma skick som du fick den.
Observera att du som kund är ansvarig för att betala för frakten tillbaka till oss.
Skicka oss ett mail med ditt ordernummer så ger vi dig returadressen. När postern har nått oss och skicket är kontrollerat och godkänt kommer vi att behandla hela återbetalningen.
Problem
Skicka bara ett mail med ditt ordernummer till contact@streckart.com så löser vi det så snart som möjligt.
Oroa dig inte! Maila oss en bild på skadan med ditt ordernummer till: contact@streckart.com så tar vi hand om det.
Andra frågor
För alla andra frågor eller funderingar vänligen maila: info@streckart.com